Klachtenregeling echopraktijk First Look
Ben je niet tevreden? Blijf er niet mee rondlopen!
Lees verder als je meer wilt weten over onze klachtenregeling.
Vertel ons wat je dwars zit
Het is belangrijk dat je vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg en dat je je prettig en veilig voelt in ons centrum. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en om jou en je partner goed te begeleiden. Zit je toch met vragen? Met twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als je er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we het op te lossen. Van jouw op- of aanmerkingen kan de praktijk ook iets leren.
We maken graag een afspraak voor een gesprek
Als je een klacht hebt kun je dit zelf telefonisch of per email aan ons kenbaar maken: Telefoon: 0623233253. Vraag naar mevrouw Mulder. Zij is de manager van ons centrum. Email: echopraktjkfirstlook@gmail.com We vinden het belangrijk om alle tijd te hebben om ongestoord met je te kunnen praten. We maken na ontvangst van je klacht daarom graag een aparte afspraak met je.
Hulp nodig bij het melden van je klacht?
Vind je het prettig als iemand je helpt om de klacht in te dienen? Bel dan 0900 243 70 70. Dat is het telefoonnummer van de afdeling Informatie en Klachtenopvang van Zorgbelang. Website: www.zorgbelang-nederland.nl De medewerkers van deze afdeling kunnen je meer vertellen over jouw rechten en adviseren je graag. Ze helpen je (als je dat wilt) ook om het gesprek met ons aan te gaan.
Een klacht indienen kost niets
Aan alles wat hier besproken is, zijn geen kosten verbonden. Het kost je dus niets om met ons te praten over een klacht, ook niet als we daar een aparte afspraak voor maken.